ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

 دانلود کارتون به یادماندی دوقلوهای افسانه ای The Twins of Destiny Full Episode

ایران دانلود افتخار دارد تمام  52 قسمت  دوبله شده کارتون قدیمی و به یادماندنی دوقلوهای افسانه ای را به شما عزیزان تقدیم نماید

این کارتون به درخواست زیاد شما عزیزان آماده شده است

تمام 52 قسمت آماده دانلود می باشد قسمت 14 درلینک سوم قرار داده شد


بار دیگر با یک کارتون قدیمی در خدمت شما عزیزان هستیم.دوقلوهای افسانه ای رو همه شما به خاطر دارید.


کارتونی که هر هفته منتظر پخش آن از تلویزیون  می شدیم.بار دیگر با دیدن این کارتون خاطرات دوران کودکی خود را زنده کنیم


دوقلوهای افسانه‌ای یک مجموعه تلویزیونی انیمه محصول فرانسه در سال ۱۹۹۱ است. این مجموعه در ۵۲ قسمت توسط ژان شالوپین نویسنده فرانسوی و با تهیه‌کنندگی شبکه تی‌اف۱ فرانسه ساخته شده‌است.


شخصیت‌های اصلی این سریال کارتونی جولز، یک پسر چینی، و جولی، یک دختر انگلیسی، هستند که از والدینی متفاوت ولی در یک ساعت و در یک مکان متولد شده‌اند و مادران آن‌ها در هنگام تولدشان از دنیا رفته‌اند. این دو با گرفتن دست‌های یک‌دیگر نیرویی ماوراءالطبیعی پیدا می‌کنند و در سرنوشت آن‌ها مقدر شده که با نیروی خود به حکومت ظالمانهٔ امپراتریس چین پایان دهند.


نام فرانسوی این مجموعه Les Jumeaux du Bout du Monde به معنی «دوقلوهای پایان جهان» و نام انگلیسی آن The Twins of Destiny به معنی «دوقلوهای سرنوشت» است. دوبلهٔ فارسی این سریال با نام «دوقلوهای افسانه‌ای» از تلویزیون ایران در دههٔ ۱۳۷۰ پخش شد و تغییراتی در داستان فیلم داده شده از جمله این‌که جولز و جولی برادر و خواهر معرفی شده و پدر جولی هم دایی آن دو معرفی شده‌است.


این کارتون به صورت FLV می باشد و حتما باید با KMPlayer اجرا گردد.


کیفیت بالای این کارتون پیدا نخواهد شد.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:,

دانلود کارتون به یادماندنی حنا دختری در مزرعه Katri Girl of the Meadows
بار دیگر میهن دانلود افتخار دارد تمام 29 قسمت  دوبله شده کارتون قدیمی و به یادماندنی حنا دختری در مزرعه را به شما عزیزان تقدیم نماید

تمام 29 قسمت آماده دانلود شده اند.آپدیت پست به اتمام رسید


همه شما عزیزان حتما این کارتون زیبا را به خاطر دارید.به دلیل استقبال زیاد شما از کارتون های دوبله قدیمی ، این کارتون را که 29 قسمت به صورت دوبله از صدا و سیما پخش شده است برای شما آماده دانلود کرده ایم


توجه کنید که کیفیت این کارتون پایین می باشد و کیفیت بالا را پیدا نکردیم.


کاتری دختر چمنزار (به ژاپنی: 牧場の少女カトリ، به انگلیسی: Katri, Girl of the Meadows در ایران معروف به: حنا دختری در مزرعه) یک مجموعه انیمه ۵۰ قسمتی است که توسط استودیو Nippon Animation ساخته شده‌است. پخش آن از ۸ ژانویه ۱۹۸۴ در شبکه فوجی تلویژن آغاز شده و تا ۲۳ دسامبر ۱۹۸۴ ادامه داشته‌است.



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:,

دانلود کارتون به یادماندی سندباد و علی بابا Sindbad Full Episode
بار دیگر میهن دانلود افتخار دارد تمام 26 قسمت کارتون قدیمی و به یادماندی سندباد را به شما عزیزان تقدیم نماید

میهن دانلود به دلیل احترام به درخواست فراوان شما عزیزان این کارتون زیبا را به صورت دوبله فارسی آماده دانلود نموده است

تمام 26 قسمت اضافه شد.آپدیت پست به اتمام رسید

 

کارتون سندباد یکی از زیباترین کارتون های دوبله شده در ایران است.این کارتون از جمله کارتون هایی بود که هر کسی با هر سنی را مجذوب خود می کرد.

 

سنباد که به گونه سَندباد هم نوشته می‌شود در فارسی پهلوی به معنای نیروی اندیشه همچنین به معنی بادی است که از سوی رود سند بوزد ولی جدا از این معنا سندباد بیشتر یک چهره داستانی کهن ایرانی است که از او به همراه لقب سندباد دریایی، سندباد دریانورد یا سندباد بحری نام برده شده‌است. داستان سندباد را از دوره ساسانی می‌دانند. این داستان در قصه‌های  هزارو یک شب هم گنجانده شده و به میان  عرب هاهم راه یافته‌است و اروپاییان آن را از ایشان گرفته‌اند. داستان سندباد امروزه سوژه چندین فیلم سینمایی و پویانمایی گوناگون در جهان شده‌است.

احتمالاً در نیمهٴ اول سدهٴ نهم میلادی سلیمان تاجر، دریانورد ایرانی به خاور دور سفری کرد و شرح سفر وی در ۸۵۱ میلادی به وسیلهٴ مؤلف ناشناسی نوشته شد. این قدیم‌ترین گزارش به زبان عربی از چین و بسیاری از نقاط ساحل اقیانوس هند است‌. بعدها مسلمان دیگری به نام ابن وهب در ۸۷۰ به چین سفر کرد و ابوزید (نیمهٴ اول سدهٴ دهم‌ میلادی) شرح سفر او را نوشت‌. از این سفرها که به‌طور غریبی مؤید روایات کهن بودند، تدوین‌ مجموعه‌ای از قصه‌ها پیرامون نام سندباد بحری شکل گرفت.

سندباد به کارگردانی فومیئو کوروکاوا که برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ اکران گردید.

قسمت ها به صورت wmv می باشند

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:,

http://mihandownload.com/mypic/Saeed/Baba%20leng%20deraz_Mihandownload.com.jpg
 

باردیگر افتخار داریم برای اولین بار تمام قسمت های کارتون بابا لنگ دراز را برای دوستداران ایران دانلود آماده کنیم

دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود
با توجه به درخواست زیاد دوستان این مجموعه قرار داده شد.

امروز یک کارتون زیبا و فوق العاده پر طرفدار برای دوستداران کارتون آماده کرده ایم.نام این کارتون بابا لنگ دراز میباشد که به تقاضای بسیاری از دوستان در سایت قرار داده شده است که دارای 35 قسمت و 1 فصل نیز بوده و هم اکنون تمامی این قسمت از ایران دانلود برای اولین بار قابل دریافت میباشد.
واتاشی نو آشیناگا اوجیسان (به ژاپنی: 私のあしながおじさん، Watashi No Ashinaga Ojisan) (به معنای «بابا لنگ‌دراز من» که با نام «بابا لنگ‌دراز» نیز شناخته می‌شود) یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال ۱۹۹۰ بر مبنای رمان بابا لنگ‌دراز جین وبستر ساخته شده است. انیمیشن بابا لنگ دراز بخشی از مجموعه تئاتر شاهکار جهان است. بابا لنگ‌دراز در سال ۱۹۹۰ جایزه بهترین فیلم تلویزیونی را از آژانس فعالیت‌های فرهنگی کودکان ژاپن دریافت کرده‌است. اين انيميشن در ايران به سال ۱۳۷۲ با حذف سكانس‌های فراوانی (از تيتراژ گرفته تا متن اصلی) از شبكه‌ی دوم سيما پخش گرديد. تماشای نسخه‌ی اصلی اين انيمه برای بسياری از ايرانيان جذابيت دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:,

http://mihandownload.com/mypic/Saeed/Mohajeran.jpg
 

باردیگر افتخار داریم برای اولین بار تمام قسمت های کارتون مهاجران (دوبله فارسی) را برای دوستداران ایران دانلود آماده کنیم

دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود
با توجه به درخواست زیاد دوستان این مجموعه قرار داده شد.
این کارتون شامل 50 قسمت میباشد.

کارتون مهاجران مجموعه انیمیشن ژاپنی است که توسط شرکت نیپون و بر اساس رمان رنگین کمان جنوبی که توسط نویسنده استرالیایی فیلیس پیدینگتون(1910-2001) نوشته شده ساخته شده است
نام اصلی: نام این کارتون به زبان اصلی Lucy of the Southern Rainbow (لوسی از رنگین کمان جنوبی)یا (南の虹のルーシー, Minami no niji no rūshī است. این کارتون مجموعه کامل و با کیفیت مهاجران را شامل میشود.
کارتن مهاجران یکی از زیباترین کارتنهای قدیمی هست که نام ان در زبان اصلی ژاپنی به لوسی از رنگین کمان جنوبی معروفه . این کارتن رو یک شرکت ژاپنی به نام نیپون از روی یک رومان استرالیایی به اسم رنگین کمان جنوبی ، ساخته در ضمن اسم نویسنده استرالیایی رومان فیلیس پیدینگتون می باشد .
داستان کارتون درباره دختر جوانی به نام لوسی هست که خانواده اش تصمیم میگیرند از انگلستان به استرالیا سفر کنند و خانواده اش در حین مهاجرت با مشکلاتی روبرو می شوند که البته این سفر هیجاناتی رو هم به همراه داره . انها در استرالیا در یک مزرعه زندگی جدیدی شروع میکنند و لوسی و خواهرانش لذت می برند از این که تجربیات جدیدی به دست می اورند و با اشخاص جدیدی اشنا می شوند و حیوانات جدیدی نیز پیدا می کنند .
کارتون قدیمی مهاجران یک مجموعه انیمیشن ژاپنی است که توسط شرکت NIPPON ساخته شده است...
عنوان در ایران: کارتون مهاجران
کشور: ژاپن
تهیه کننده: Nippon Animation
کارگردان:فیلیس پیدینگتون

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس